Ik Was er van vrijdag ochtend tot zondag na de race. Ik stond aan de dubbele linkse en het viel me op dat je zondag om 10 nog rustig je plekje kon uit kiezen. Voor de incidenten stond ik blijkbaar aan de verkeerde kant van het circuit, maar dat was voor mij geen probleem. Aan de dubbele linkse zijn er wel een paar uitgeschoven, maar konden verder rijden zonder problemen. Donderdag wel enkele foto's kunnen nemen van de gecrashte Lotus Renault van Senna en een Force India, maar die reden dan vrijdag middag ook weer mee. Het geluid van de wagens die met Renault motoren reden klonken verschrikkelijk als ze moesten terug schakelen om daarna terug op te kunnen trekken, maar wel verschrikkelijk in goeie zin. Ik heb achteraf de race nog eens thuis bekeken en vond dat Hamilton veel geluk gehad heeft, want tegen een plakkaat van piepschuim knallen tegen een zeer hoge snelheid, zal hem toch niet veel deugd gedaan hebben. Na de race, zijn we direct naar huis gegaan, we hebben een uurtje moeten aanschuiven bij het verlaten van de Blanchimont parking, maar dat was alles. Vertrokken rond half 5 en thuis om half 8. Vorig jaar stonden ze op diezelfde parking still tot zeker 19uur, heb ik me laten vertellen. Ik ga volgend jaar zeker terug en misschien naar Silverstone of Monza ook.
Lesley
|