Dank je !! Ik ben zelf ook heel erg tevreden. Er zitten hier en daar wel wat minpuntjes op maar die hou ik gewoon even voor mezelf :-p
Voor nu is het even de laatste update. Morgen begint de drukte van de school opnieuw en ga ik mijn tijd even voor deze zaken kunnen grbuiken. Bovendien moeten de onderdelen die ontbreken nog een paar dagen de remolie in en nadien krijgen ze hun laagje Gammachroom... Die van Motip is voor mij nu officieel afgeschreven. Zelfs 4 weken uitharden was onvoldoende...
Ik plaatste dus alle chroom erop. Hier en daar ging het nog eens lekker fout zodat het wat meer werk kostte om alles in orde te krijgen. Rest mij dus nog enkel de brandstotanks en de grill met hondje. Oei ja, en die kabels met hun bevestiging om tussen trekker en trailer te bevestingen. Maar dat ga ik nog eens goed bestuderen want dit onderdeel moet kunnen aan- en afgekoppeld worden...
Maar nu de buiitenfoto's...
Op de laatste heeft hij precies een baard zoals Homer Simpson, hihi... En dankzij deze laatste foto valt mijne euro dat het mondje nog moet afgewerkt worden zijnde schuren, spuiten, tanden en tong en mondholte toevoegen... Goed bezig hier :-) Maar das voor komende week dus...
Grtzzz