View Single Post
Old 24-07-2011, 14:49
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

En een ochtend later ziet Mack er alweer wat beter uit. Een tweede stap aan het mondje werd uitgevoerd: met Milliput boetseerde ik al de bovenste lip. Het is nog heel ruw maar we komen al wat in de buurt. Als dit uitgehard is, volgt lip twee.

Als ik dan alles even dryfit dan krijg je dit. In een kadertje plaatste ik er even de echt Mack bij. Ziet er volgens mij al leuk uit maar der is nog wat werk...

De achterzijde...

Terwijl ik aan het dryfitten was, heb ik ook meteen eens gekeken wat het brengt met die brandstoftank aan de zijkant. Hij is in verhouding veel te kort. Maar als ik hem zou langer maken, dan lijkt het nergens meer op (denk ik toch) dus laat ik hem zo. Gevolg is wel dat ik onder de cabine nog wat "opstopwerk" heb. Bij de echte Mack kun je hier niet onderdoor kijken natuurlijk. Dit ga ik oplossen zoals bij de slaapcabine.

En meteen ook even een totaalplaatje gemaakt met de trailer erbij. Deze lijkt wat aan de kleine kant (in de hoogte) maar dit is volgens mij omdat ie gewoon op tafel staat zonder chassis. Het inkorten zal meevallen. Achteraan moet er een stuk af en eventueel vooraan zodat alles kan draaien. De boorden moeten daarbij afgerond worden. On top komen nog enkele "luchthappers" voor de airco in de trailer. Kwestie van McQueen niet te doen stikken...

Voila... Het werken aan Mack begint nu toch wat tegen te steken. Waarschijnlijk komt hier een dagje of twee rust / eens wat anders doen... Maar zolang zal dat niet duren. Woensdag komen mijn kids terug en ze zullen me meteen wel wat onder druk gaan zetten...

Thanks voor het meevolgen, grtzzz
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_8978.JPG
Views:	3077
Size:	113.1 KB
ID:	22952   Click image for larger version

Name:	IMG_8980.JPG
Views:	2976
Size:	57.3 KB
ID:	22953   Click image for larger version

Name:	IMG_8981.JPG