View Single Post
Old 18-04-2011, 21:14
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular

Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Oke, nog eens tijd voor een update. Ene.............dit is de laatste update, volgende keer dat ik hier post is ie klaar.

Een tijdje geleden dat ik hier nog eens gepost heb, hum, wat is er ondertussen gebeurd. Wel om te beginnen is de voorbumper 4 keer herspoten. Dat nam nogal wat tijd in beslag.

De eerste keer niet goed afgeplakt en geen mooie rechte overgang tussen rood en wit.............. opgeschuurd en herbegonnen.
De tweede keer had ik die wel maar zat er ineens een haar net op de overgang tussen rood en wit.........opgeschuurd en herbegonen.
De derde keer wel goed gelukt maar toen ie gespoten was dacht ik er ineens aan dat ik de achterbumper vlak geschuurd had en de stootbumpers vervangen had door evergreen. Dus...............opgeschuurd, de voorbumper blankgeschuurd en herbegonnen.
De vierde keer lukte het wel, kwestie van de aanhouder wint.

Daarna was het een kwestie van voorzichtig alles af te monteren aan de voorkant. De stootbumpers werden gemonteerd, evenals de lichten, gril en de nodige PE. Resultaat :

De lichten zien een beetje vreemd uit maar de cristal clear was tijdens het nemen van de foto nog niet droog.
Ook zag ik toen ik de stootbumpers monteerde dat men nummerplaat niet volledig in het midden staat. Ik wil deze eigenlijk nog effe aanpassen maar ik heb schrik dat ik bij het verwijderen de laklaag ga beschadigen. Effe afwachten tot ie klaar is en dan zie ik wel.

De raamrubbers zitten er in PE bij, die aan de zijkanten zijn reeds passend gemaakt, gespoten en geplaatst

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0005.JPG
Views:	1344
Size:	501.1 KB
ID:	21820   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0021.JPG
Views:	1316
Size:	494.4 KB
ID:	21821   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0022.JPG
Views:	1312