't heeft lang geduurd, maar dan nu een mini-update
Na de voorlichten werd het ook eens tijd om de achterlichten aan te pakken en ik wou gladde en verzonken lichten bekomen dus werden de originele naar de prullenbak verwezen en moest ik op zoek naar een alternatief, en deze heb ik gevonden in 2 rechthoekige rode leds, het is echter niet de bedoeling deze te laten verlichten of dergelijke, maar in deze leds zag ik de perfecte afmetingen en ze zijn reeds transparant rood wat het enkel makkelijker kan maken. Deze leds werden vervolgens in de juiste kromming geschuurd en in het koetswerk werden openingen geschuurd waar deze in komen te zitten, enig opkuiswerk is wel nog aan de orde
ook het chassis kreeg nog een kleine behandeling, achteraan werden de schokdempers en veren geplaatst en kregen al enkele delen een kleurtje
ook de motor kreeg z'n eerste aanpassing, naden werden geplamuurd en geschuurd en de rechtse uitlaatcollector werd al ingekort en kreeg 3in1 adapter die gemaakt werd door 3 ronde staafjes samen te kleven en vervolgens conisch te schuren
grtz
Diccy