View Single Post
Old 28-02-2011, 00:58
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Kleine update van de dit weekend gedane zaken:

-De deurpanelen werden afgeplakt;

-De brandblusser aan de voeten van de co-piloot werd afgewerkt met wat bmf en een decal, daarna in de voetenbak geplaatst en dat alles in de cockpit aangebracht.

Hier ging het me effen niet af, ik was juist ne beginneling. Ik kreeg het bmf er niet op, tot overmaat van ramp brak het kraantje van de brandblusser af en de decal aanbengen ging ook al moeizaam. Maar met wat geduld, lijm, sol en een fohn is alles toch goed gekomen zoals jullie kunnen zien.

-Na afplakken werden de binnendeurpanelen gespoten. Eerst 2 laagjes witte primer en dan een laag witte lak, beide Tamiya.
Na wat droogtijd werd de afplaktape verwijderd en is dit het resultaat;

Ziet er goed uit, alleen de panellines moeten nog wat met zwart terug ingekleurd worden.

-Ook werd de binnenkant van de carrosserie verder wit geschilderd, niet alleen het plafond, maar ook de raamstijlen moeten wit worden. Ik heb er momenteel nog geen foto van, maar hier zien jullie een vorige foto bewerkt met paint om jullie een gedacht te geven;

Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Dan ga ik eens kijken of ik Scoobyfreak kan contacteren.
-Ook heb ik Scoobyfreak gecontacteerd, en hij heeft me een link bezorgd waar ik zowel enkele referentiefoto's als die van zijn model op staan.
Ik wist dat de onderkant van het chassis geel moest zijn, maar toen was het al te laat om dat van mij nog te veranderen, er zijn al teveel onderdelen aangebracht om alles te herspuiten. Bovendien stoort het me niet.
Zo zou het moeten zijn;

Tot de volgende update.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Subaru WRC Ripcurl  048.jpg
Views:	956
Size:	103.3 KB
ID:	21335   Click image for larger version

Name:	Subaru WRC Ripcurl  049.jpg
Views:	961
Size:	93.7 KB
ID:	21336   Click image for larger version

Name:	Subaru WRC Ripcurl  050.jpg
Views:	964
Size:	75.2 KB
ID:	21337   Click image for larger version

Name:	Subaru WRC Ripcurl  051.jpg
Views:	965
Size:	53.7 KB
ID:	21338   Click image for larger version

Name:	SC 3.jpg
Views:	979
Size:	33.9 KB
ID:	21339  

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 28-02-2011 at 01:13.
Reply With Quote