Kleine update van de dit weekend gedane zaken:
-De deurpanelen werden afgeplakt;
-De brandblusser aan de voeten van de co-piloot werd afgewerkt met wat bmf en een decal, daarna in de voetenbak geplaatst en dat alles in de cockpit aangebracht.
Hier ging het me effen niet af, ik was juist ne beginneling. Ik kreeg het bmf er niet op, tot overmaat van ramp brak het kraantje van de brandblusser af en de decal aanbengen ging ook al moeizaam. Maar met wat geduld, lijm, sol en een fohn is alles toch goed gekomen zoals jullie kunnen zien.
-Na afplakken werden de binnendeurpanelen gespoten. Eerst 2 laagjes witte primer en dan een laag witte lak, beide Tamiya.
Na wat droogtijd werd de afplaktape verwijderd en is dit het resultaat;
Ziet er goed uit, alleen de panellines moeten nog wat met zwart terug ingekleurd worden.
-Ook werd de binnenkant van de carrosserie verder wit geschilderd, niet alleen het plafond, maar ook de raamstijlen moeten wit worden. Ik heb er momenteel nog geen foto van, maar hier zien jullie een vorige foto bewerkt met paint om jullie een gedacht te geven;
Quote:
Originally Posted by Nismo
Dan ga ik eens kijken of ik Scoobyfreak kan contacteren.
|
-Ook heb ik Scoobyfreak gecontacteerd, en hij heeft me een link bezorgd waar ik zowel enkele referentiefoto's als die van zijn model op staan.
Ik wist dat de onderkant van het chassis geel moest zijn, maar toen was het al te laat om dat van mij nog te veranderen, er zijn al teveel onderdelen aangebracht om alles te herspuiten. Bovendien stoort het me niet.
Zo zou het moeten zijn;
Tot de volgende update.