View Single Post
Old 06-02-2011, 20:26
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular

Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Ik wilde dit weekend het interieur klaarhebben. Jammer genoeg is me dat niet gelukt. Vooral in het dashbord is nogal wat tijd gekropen. De updates van dit weekend dan.

De enige onderdelen van deze kit die ik echt niet bruikbaar vond waren de schakelpook en de handrem. De handrem was te krom om nog recht te krijgen en de schakelpook was volledig buiten proportie gegoten.
Een nieuwe handrem was snel gevonden in men onderdelenstock, de schakelpook heb ik zef moeten maken. Het originele onderstel uit de kit was wel bruikbaar, daar een stukje van een kopspeld op gemonteerd en op het einde een knopje gemaakt van secondelijm in gelvorm (prima tip Guido )

Daarna heb ik de voetsteun van de co gespoten. eerst een laag zwart en dan verschillende dunne laagjes alclad aluminium erover gespoten. Na een beetje weatheren kreeg ik het volgende resultaat.

De zijpanelen zijn ook gespoten. Eerst alles semi gloss zwart gespoten en na het afplakken een laagje mat zwart erover. De details zijn met het penseeltje geverfd.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0001.JPG
Views:	1062
Size:	481.1 KB
ID:	21108   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0009.JPG
Views:	1075
Size:	452.5 KB
ID:	21109   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0015.JPG
Views:	1044