Volstrekt volgens verwachting:
Quote:
Benjamin Bailly was aanwezig in Stavelot, ter gelegenheid van de Legend persconferentie. "Voor ik de steun van de RACB weer kan genieten dien ik eerst een zitje te scoren in de F2, dat is duidelijk. Maar het blijkt, zeker in deze politiek-economische omstandigheden, niet zo eenvoudig om goed 300.000 euro bij elkaar te krijgen. Iedereen wacht af. Ik kijk ondertussen ook uit naar eventuele alternatieven."
http://sport.turbomagazine.be/news_N...nder_dak_.html
|
Naast de economie, de vreemde talen is nu ook de politiek schuld aan zijn falen met betrekking tot een zitje voor 2011. Heeft ie al een baard laten groeien?
O ja, hij zoekt € 300.000 (is GBP 257.000) voor een budget wat maar GBP 225.000 ( € 262.000) is volgens de site formulatwo.com Mag ik daaruit afleiden dat hij (en wellicht zijn management) wil werken voor een jaarsalaris van € 38.000?* De reis- en verblijfskosten voor een coureur naar de circuits zullen toch geen € 38.000 zijn? Gewoon met een oud diesel golfje naar een of ander vaag **-hotel of ***-hotel is toch ook goed. Beetje opoffering voor toekomstige glitter & glamour mag je toch verwachten?
Waarom zou iemand die actief is in de F2 moeten kunnen leven van zijn getrek aan een stuurtje in een of andere junior klasse? Gewoon werken voor je geld zoals de grote namen dat in het verleden ook deden. Als ik boekjes lees over coureurs uit het verleden lees ik alleen maar dat het bittere armoe was in de begindagen van hun carriere. Waarom zouden junior-coureurs van nu moeten kunnen leven van hun passie/hobby?
*conclusie op basis van bedragen die ex-btw zijn