tijd voor nog eens een kleine update.
De naad waar de achter ophanging is ingekort en gelijmd werd inmiddels geplamuurd dus werd het ook tijd om de achterbrug in te korten en om zeker te zijn dat deze niet te kort zou worden of asymmetrisch heb ik ervoor gekozen om de cardan assen af te knippen, vervolgens het differentieel uit te boren en de assen hierin te schuiven, op die manier kon de lengte aangepast worden zoals bij de antenne van een radio, en kon alles mooi symmetrisch verlijmd worden.
ook heb ik me een hele tijd suf gepiekerd over wat ik zou doen met die o zo speelgoed-achtige koplampen maar na enkele testjes heb ik dan toch een oplossing gevonden waar ik best tevreden over kan zijn.
Eerst werden ze op het koetswerk gekleefd voor wat meer stevigheid, om dan uit te boren met een steeds groter boortje. Nadien werd er aan de achterzijde een stukje styreen geplakt en in de voorzijde wat 2komponenten lijm gedaan, de 2k lijm hechtte zowel aan de achterzijde als de zijkanten wat resulteerde in een concaaf (hol) en glad vlak, net zoals de achterse spiegelwand van een echte koplamp.