Thread: F2 - 2011
View Single Post
Old 18-12-2010, 00:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by buchinski View Post
Maar waarom dat niet onmiddellijk verduidelijken in een beschaafd tekstje? Zoals hier vroeger al werd aangehaald is dit toch een openbaar forum en zouden we een minimum aan beleefdheid moeten hanteren. Als ik elders woorden bovenhaal als 'luie hond' en 'kloteklapper', dan weet ik dat ik binnen de kortste keren ruzie heb...
De woorden die ik heb gebruikt zijn inderdaad voor sommige mensen erg hard en misschien niet zo netjes. Zal mijn best doen om de volgende keer dit te voorkomen alhoewel ik net zo hard zal oordelen over dergelijke coureurs met een bedenkelijke instelling.

Echter, de keuze voor een het taalgebruik? Tja mensen veranderen en je past je aan in de maatschappij waarin je leeft of werkt. Wie kijkt naar Powned zal dit als uiterst truttig ervaren. En ja, zowat 70 uur per week in gesprek met "ruw volk".......het zal zo'n gevolg hebben in mijn taalgebruik Geen excuus maar toch......

Met dergelijke bewoordingen heb je inderdaad redelijk vlug een ruzie/discussie Toch, vaak is een ruzie/discussie de weg naar een oplossing/compromis. Moeilijk uit te drukken via getikte woorden op een forum maar het werkt wel in de praktijk. Met dubbel gestrekte benen een discussie aangaan om uiteindelijk met je gesprekspartner tot een oplossing te komen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote