Voor de rest schiet het weinig op, het is veel plamuren, afschuren, bekijken, plamuur toevoegen en opnieuw door de cirkel. Wel begint het project vorm te krijgen, door kleine stapjes die genomen zijn,
Het dak heeft hier in de knik alvast het eerste laagje plamuur gekregen
Het chassis is uit de ovenreiniger gekomen en ik had maar weinig lof voor het chassis. Veel detail is meegegoten en het ziet er niet echt show-waardig uit. Aan de achterkant heb ik de uitlaten weggefreesd en zal dit opvullen met plamuur
Het andere gedeelte van de uitlaat is nagenoeg niet weg te frezen, ik heb toen maar iets anders bedacht; de multi-balk, het idee erachter is dat deze 2 brede balken alle leidingen zullen herbergen en dus veel uit het zicht zullen trekken. Dit is marketing gelul voor het feit dat ik met plamuur de uitlaat onzichtbaar maak haha
En nog een handje vol onderdelen uit de ovenreiniger.
Ook de achterkant wordt gewijzigd, hier doe ik hetzelfde als voor; ik 'french' de lichten en zal de originele omlijsting in de body integreren
Dit zijn de omlijstingen, die moesten worden voorzien van een gat.
HEt dak begint langzaam vorm te krijgen, dit moet stapje voor stapje gebeuren, zodat het later 1 geheel lijkt.