En daar hebben we meteen een start mee genomen, met de werken aan de onderkant. De uitlaat werd onder handen genomen (laatste uiteinde vervangen door een buisje van juiste diameter, vorm en lengte, inclusief de ringen aan de beide uiteinden van de knalpot). Normaal werd de uitlaat aan de uitlaatcollector gelijmd met een rubber buisje, maar ik vond dat zo verschrikkelijk dik, dat kon echt niet door de beugel. Vervangen dus door Tamiya tape om een flexibele en hittebestendige verbinding te simuleren.
Dan de achterste bevestigingen. Origineel moest een pin aan de bovenkant van de knalpot door de bodemplaat worden gestoken, maar sinds ik die heb weggefreesd zal dat niet meer lukken. Dus dan maar een ietsje realistischer aanpak: met twee ringen die aan de knalpot zelf zijn bevestigd.
Dryfitje zegt dat het zo wel in orde komt. Let wel: het onderdeel zit nog volledig los, en dus nog niet op zijn uiteindelijke plaats, maar je ziet wel waar we naartoe moeten. Nu nog schilderen en bevestigen.