View Single Post
  #66  
Old 04-09-2010, 20:04
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Geel
Posts: 788
't wordt tijd dat ik ook mijn gedacht nog eens geef .
Ik ben ondanks het vertrek van Alfa Romeo nog altijd 'n WTCC fan, voor mij blijft DTM 'n kerktoren kampioenschap met enkel nationale merken en Silhouette's die niks met de wagen van Jan & alleman hebben te maken .
Btcc heeft me ook altijd meer geboeid dan Dtm, maar waarom ze geen Synergie met Wtcc aanhouden is mij een raadsel : beide partijen zouden er wel bij varen .
De 1.6t regel in WTCC & WRC zou 'n ideaal klimaat moeten scheppen voor merken groepen om 1 motor te ontwikkelen die met 2 merken in 2 WK's ingezet kan worden . Helaas valt de crisis misschien nog iets te recent om hier een geslaagde start mee te maken : Het kon zo mooi zijn ;
vb.
Bmw Wtcc - Mini Wrc
Lexus Wtcc - Toyota Wrc
Subaru Wtcc & Wrc
Peugeot Wtcc - Citroën Wrc
Volvo/Jaguar Wtcc - Ford Wrc
Seat Wtcc - Skoda/VW/Audi Wrc
Chevy Wtcc - Opel/Vauxhall Wrc
Renault Wtcc - Nissan Wrc
en natuurlijk de voornaamste :
AlfaRoméo Wtcc - Abarth Wrc
en er zijn waarschijnlijk nog mogelijke combiné's ...
Reply With Quote