View Single Post
Old 24-08-2010, 06:23
Fille's Avatar
Fille Fille is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post

Dit is een heerlijke thread om te lezen, iedereen probeert zijn input te geven om de zieke patient weer beter te krijgen.
Dank u Mark, dat is de bedoeling van deze thread!

Meer "kleinere wagens" aan de start (genre Clio, Mini, T2, T3...) zouden al veel meer animo geven aan het deelnemersveld in combinatie met een dertigtal top wagens, daar ben ik vast van overtuigd, en zonder twijfel de 24u terug laten meetellen in de Nationale kampioenschappen (het is en blijft een race). Tot daar denk ik dat iedereen akkoord is...

Ten tweede: ik las voor de 24u in een magazine dat bvb Accent Racing een 1.000 tal medewerkers, sponsors, etc... had uitgenodigd om te komen kijken. Een zeer goed initiatief, prima voor de bezoekersaantallen en indien je de mogelijkheid hebt is dit nog altijd de beste manier om je sponsoring te laten renderen (ik spreek uit ervaring met een 250-tal bezoekers waaronder tal van sponsors tijdens de 12u die het fantastisch vinden, jaar na jaar terugkomen, en terug geld op de tafel leggen om volgend seizoen te kunnen rijden).

Als organisatie moet je ook de kleinere teams de mogelijkheid geven om dit (opnieuw) mogelijk te maken. Ik denk indertijd aan de MINI tent (met legendarische feestjes, dit doch geheel terzijde) waar zowel sponsors als deelnemers een fantastische omgeving hadden om klanten (lees: bezoekers) te ontvangen aan een correcte prijs. Dit soort van initiatieven dragen misschien niet echt veel bij aan de "die-hard fans" van de autosport maar het is nodig om volk op de been te krijgen en - nog veel belangrijker - ze ter plaatse te houden! Ik las dat sommige onder ons tijdens deze editie al om 20h00 thuis waren! Du jamais vu...

Versta mij niet verkeerd, de focus van de 24u draait niet rond pintjes drinken en een hapje eten in een aantrekkelijke omgeving maar laat ons eerlijk zijn, het is nodig...

Aan de kleinere teams dus de vraag: "zou een initiatief zoals hierboven beschreven (de mogelijkheid om sponsors uit te nodigen in een "VIP" omgeving) jullie een toegevoegde waarde geven?"
Reply With Quote