Misschien eerst eens polsen bij de teams/rijders die dit jaar niet hebben deelgenomen.
Ik denk bv aan Prospeed en het gros van de Walen? Kosten te hoog? Best mogelijk. Een 24uurs koers buiten kampioenschap levert voor de teams niks op. Een foto van de winnende wagen, teamnaam en rijdersnamen in het Belang Van Limburg en dat is het. Niet?
Neem deze wedstrijd opnieuw op in het kampioenschap en deel flink wat punten uit om de teams er voordeel uit te laten halen.
Maar dan. Wie mag er nog allemaal meedoen en met welke wagens mogen ze rijden? Ah ja, het zou zonde zijn moest er een 'niet-Belcar' wagen/team met de overwinning gaan lopen hé. En als ik stemmen hoor die voor volgend jaar spreken over een veld van 70 wagens

gaan er veel deelnemers zijn die niet aan het Belcar-kampioenschap deelnemen...
De organisatie kan misschien doen zoals de reisburo's. Korting en extra's uitdelen aan 'vroegboekers'. Dan moeten wij fans niet wachten tot na de start van de koers voor een voorlopige deelnemerslijst!
Misschien zit ik er volledig naast hé. Kan zijn. Ik moet het niet organiseren. Dat laat ik over aan zij die veel meer kennis hebben dan ik...