View Single Post
Old 09-08-2010, 22:16
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Quote:
Originally Posted by bdalover View Post
Als je de beelden bekijkt op www.rallycross.hu van de A finale is het duidelijk te zien dat Duval een valse start neemt.
In een van de reeksen,in duel met Isachen ,zie je ook dat Duval zijn wagen veel sneller optrekt.
Een rallycrosswagen heeft een turborestrictor,is er een technische controle gebeurd na de A- finale?
Ik ben benieuwd wat hij de andere wedstrijden gaat doen.
Als Pauwels met deze wagen reed in het BK,kon hij nauwelijks mee met de rest en nu is deze wagen stukken sneller als de rest,raar.
Als alles reglementair is,en Duval rijdt volgend jaar het volledige E.K. dan wordt hij ongetwijfelt de nieuwe E.K.kampioen.
Wie zien wel.
Ik weet niet of je daar was, maar wat Issachsen betreft, hij was dit jaar niet echt in vorm. Duval was ook het hele weekend één van de snelsten, samen met Jernberg en Doran.
Controle was er na de finish, toen we naar huis gingen stond Duval's Focus aan de controle. Pauwels heeft ook verklaard in het BvL dat de Focus was uitgerust met oa een nieuwe turbo en een aangepaste ophanging.

Wat de valse start betreft, vanwaar wij stonden was dat moeilijk te zien. We stonden juist na de laatste bocht en zagen de start altijd langs achteren.
Maar blijkbaar staan de wagens een 20-tal centimeters achter de lijn om eventuele valse starts te ontlopen bij de minste beweging. Ook het systeem dat valse starts detecteert, heeft niet gereageert.
Trouwens, er heeft ook niemand een klacht ingediend.
En op het filmpje, dat te zien is op www.rallycross.hu, kan je niet zeggen dat er sprake is van een valse start, want je ziet de startlichten niet. Het zou dus kunnen dat Duval hier een perfecte start heeft gemaakt.

Och, weet je wat ik er van vindt, nu wint er eens een belg, nog wel in eigen land en dat beginnen sommigen weer spijkers op laag water te zoeken.
Ik heb hem het hele weekend bezig gezien en hij was goed, heel goed zelfs

Wat de andere races betreft, dat blijft gissen, maar rallycross staat bij Duval voorlopig op plaats 2 na rally.

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 09-08-2010 at 22:51.
Reply With Quote