View Single Post
Old 26-07-2010, 23:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
altijd weer een positieve instelling, die Mark
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Er komen zo meteen al wat namen bij, nieuwe press release op de officiële site... Jammer voor jou, Mark!

EDIT: Kreeg vandaag een mailtje binnen van RACB, blijkbaar toch een Spyker aan de start.
We zitten op maandag, krap twee dagen voor de start. De teller staat op 44 wagens maar ik lees ook nog nog zowat 47 TBA's voor de coureurs op de site van de 24 uur.

We mogen in onze handen knijpen als er 40 van start gaan op zaterdag. Zo zie je maar dat de informatie van de organisatie niet klopt en waarschijnlijk nooit heeft geklopt Hoe serieus moet ik een organisatie nemen als ze 50 voorspellen en ze uiteindelijk 40 presenteren. Het is maar hoe je het bekijkt maar ze wijken 20% tot 25 % negatief af van hun forecast. Als ik dat voor mijn baas doe kan ik mijn sleutels en papieren inleveren
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote