Quote:
Originally Posted by Pascal
Wat ik echter zaterdag zag van collega's van u is wraakroepend. Het niveau van de collega's waarvan ik spreek is beneden alle niveau. Dit is niet de eerste keer dat je dit kan vaststellen. Dan heb je mijn inziens weinig recht van spreken.
|
Geen idee op welke wedstrijd of voorval dit van toepassings is maar ik kan dit wel beamen in zijn algemeenheid. Doordat er steeds minder mensen beschikbaar zijn word ook zowat iedereen die belangstelling toont toegelaten tot het circuit. Anders gezegd, er zijn geen minimum eisen aan de kandidaten. Dit heeft dan ook tot gevolg dat de gemiddelde kwaliteit van een baanpost sterk achteruit gaat. Het is gewoon wachten tot het uur U wanneer het goed misgaat.
Wat betreft mijn eigen motivatie, die staat zowat op het nulpunt (er zijn mensen die dit met veel plezier zullen lezen, puur en alleen ter eigen glorie met beperkt inzicht). Afgelopen weekend was onze ploeg ingeschreven met 6 tot 10 man voor een "klein weekend". Door het gebrek aan kandidaten word onze ploeg over twee posten verdeeld. Als dank voor onze trouw en aanwezigheid staan we dus met 3/4 man per post. Voor mij onnacceptabel m.b.t. de minimum eisen!
Eerst volgende keer dat dit gebeurd ga ik gewoon naar huis. Als me dat mijn licentie kost, het zij zo. Ga ik lekker werken (goed betaald!) in het weekend op een evenement met goede muziek en veel bikini's