Ook de Packard heeft geen rust gekregen afgelopen weekend. De wielen werden geschilderd en gemonteerd. Het is altijd leuk om zien hoe een model voor het eerst op zijn wielen mag rusten. Mij geeft dat altijd weer extra motivatie om de afwerkingswerken te starten.
Het onderste deel van het koetswerk met de vleugels kon dan worden gemonteerd. Dat ging zonder problemen. Maar het bovenste deel wrong serieus tegen. Er was gewoon te weinig plaats tussen de firewall en motor om het koetswerk in te schuiven en het dan op zijn plaats te zetten. Ik heb de radiator en de koelrotor moeten demonteren, de vleugels weer losmaken van het chassis (staat erop vastgeschroefd) en dan het geheel proberen in elkaar te schuiven.
Uiteindelijk (en met heel wat sukkelen en sakkeren) is het gelukt en alles kon weer worden vastgevezen. Ik heb wel gemerkt dat de radiator te kort tegen de rotor staat, en dat ga ik nu corrigeren (nu hij er toch weer af ligt) en dan kunnen de koelslangen worden gedetailleerd en gemonteerd.
Tot later!