View Single Post
Old 22-06-2010, 18:41
Pegasus's Avatar
Pegasus Pegasus is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Sir Kwietje View Post
Ik heb geen enkel last gehad van de tribunes, ik ben geen vip, geen pers (desondanks ik foto's maak voor heusden-zolder.eu) maar ik heb overal kunnen zien waar ik iets wilde zien, overal foto's maken waar ik er wilde maken. mij kan het niets schelen op ik in een tribune kan zitten of niet, wat maakt het uit. Ik vind het zelfs een goed idee van de organisatie om tribunes te verhuren aan vips

Omdat iedereen hier altijd vooral hun frustraties willen spuuggen zet ik hier al lange tijd zelfs geen foto's meer. Wie ze wilt zien moet maar op mijn facebook of site kijken, hier is het toch zinloos om ze te plaatsen.
Ik ben zelf zoals zoveel fotografen het hele circuit rond gegaan, ik zit ook niet hele races op de tribune. Maar een ticket kopen van 25 euro, en daar toekomen om vast te stellen dat geen enkele tribune toegankelijk is... Er zijn namelijk ook racefans of occasionele bezoekers die wel graag neerzitten tijdens de races en de pitlane en het podium kunnen zien. Een beetje kritiek moet je toch kunnen verdragen, niet?
Reply With Quote