Quote:
Originally Posted by JCE.72
Daar heb je idd. een dik punt Mark. Ik weet natuurlijk niet welke plaatsen jij bedoelt maar als ik eens gauw rondkeek zag ik buiten de VIP tent zone bitter weinig security of wat dan ook.
Nou ja, BMW was wel een topper met kleerkasten (of -tjes) aan de trap richting de mezzanine, aan de BMW trucks en topper was het halfwas ventje dat in de tent stond waar hun M reeksjes werden tentoongesteld. .
|
Die BMW tent was al helemaal makkelijk plat te leggen. Gewoon naar de achterzijde van de tent lopen en op de rode knop drukken

Heb ik uiteraard niet gedaan maar zelfs het meest simpele boerenfestival op een weiland heeft zijn beveliging beter voor elkaar op dat punt. In dit geval lijkt me de technisch producent van de BMW-tent de verantwoordelijke, dat is dus niet een CZ of WTCC maar dienen zij wel de exploitant/producent op dit falen te wijzen.
Mijn vakantiegeld komt deze maand binnen maar bij de BMW tent had ik zonder problemen voor ergens ronds de € 5.000 aan materialen in mijn auto kunnen leggen. Geen hond die het had gemerkt.
Meeste belangstelling ging echter uit naar de "TV-compound" aangezien ik een vermoeden had dat daar een bepaalde leverancier actief was die het niet zo nauw neemt met de wetgeving. Mijn vermoeden kwam 100% uit! Foto's zitten in het archief en komen op het gepaste moment ter tafel

Ik heb daar letterlijk enkele minuten rondgelopen zonder ook maar een iemand te zien. Op die tijd had ik heel wat kabels kunnen lostrekken. Dan duurt het echt wel even voordat Eurosport weer in de lucht is mocht er een kwade geest rondlopen. Gelukkig voor hun liep ik er rond