Quote:
Originally Posted by Mark
Ik, simpel zieltje op 60 KM van Zolder, was gisteren in staat om binnen 10 minuten de gehele boel plat te leggen op enkele plaatsen. Zowel de live-uitzending als diverse VIP-hospitalities. Beveiliging in obstakel of persoon op de kritische punten? Nergens gezien! Dat vond ik nu het schokkende van dit weekend.
|
Daar heb je idd. een dik punt Mark. Ik weet natuurlijk niet welke plaatsen jij bedoelt maar als ik eens gauw rondkeek zag ik buiten de VIP tent zone bitter weinig security of wat dan ook.
Nou ja, BMW was wel een topper met kleerkasten (of -tjes) aan de trap richting de mezzanine, aan de BMW trucks en topper was het halfwas ventje dat in de tent stond waar hun M reeksjes werden tentoongesteld. Ik zie daar op een bepaald moment een gastje van goed 8 jaar even aan het raam van de racewagen gaan kijken, met de hand boven de ogen om goed naar binnen te kijken.
Stapt die stoere erop af met een gezicht alsof die jongen een moord had gepleegd, en zonder zijn mond open te trekken doet hij gewoon teken van 'wegwezen'... belachelijk gewoon. Dat de VIP's en vele anderen er met hun gekregen vlaggetjes langs af lopen en zo een mooi (weliswaar oppervlakig) krasje trekken van voor tot achter kon die man niet deren.
Vrijdag was ik trouwens enkele keren op de mezzanine naast de BMW tent zonder ook maar één kaar aangesproken te worden... maar net voor de WTCC testsessie begon komt daar ineens een snulleke zeggen 'sorry maar dit is eigenlijk VIP area, mag ik vragen om een trapje lager te gaan staan'. Ik heb hem beleefd geantwoord dat hij dit zeker mocht vragen, maar intussen wel gevraagd op ik die 0 VIPS die er buiten mij stonden dan zo in de weg stond. 'Ja..., nee... euh... maar liefst niet in de tent komen (die zo leeg was als wat)'. Geen probleem vriend, mijn vrouw heeft eten klaarstaan dus ik ga je in de tent zeker niet storen...
Niet dat ik anti BMW ben hoor, maar dat was wel zéér opvallend, eerder zielig.