Quote:
Originally Posted by Baron
@ Scapa. Inderdaad, een beetje vriendelijkheid kan helpen. Ook ik ben op de Chevrolet-tribune geraakt zonder VIP-kaartje. Vandaar het knipoogje. Als je al jarenlang in Zolder komt, ken je natuurlijk wat mensen. En zoals ik al zei de medewerkers van Circuit Zolder die de controle moesten doen, zaten zelf behoorlijk verveeld met heel dat VIP-tribunegedoe.
Maar ik heb ook de frustratie gezien van honderden gewone toeschouwers die niet op die lege tribunes mochten. Probeer dat maar eens aan die mensen uit te leggen : op de tribunes was plaats zat, maar daar mocht je alleen op met het juiste gratis gekregen VIP-kaartje rond je nek. Enkele tientallen meters verder stonden de toeschouwers, die een duur ticket betaald hadden, rijen dik en was het drummen om toch maar iets van de races te kunnen zien. Ik vind het een echte schande hoe Circuit Zolder gisteren zijn publiek behandeld heeft.
|
Ik vind het ook schandalig hoor. Het is een WK maar geen F1 of MotoGP uiteraard... Degene met een gratis kaart malen er minder om maar als je inkom hebt betaald (voor toch een mager programma), wil je toch op z'n minst een tribune opkunnen.