View Single Post
Old 11-06-2010, 00:09
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
alsof er in GT1 niet genoeg variatie zou zijn, met de Ford, Nissan, Lamborghini, en ook de corvette en aston martin.
ik vind het een gemiste kans, al ligt het ook wel aan het venieuwde GT1-race formaat...
Klopt en ook weer niet Als we heel eerlijk zijn is er maar 1 echte nieuwe GT1 en dat is de Nissan! De rest is een de-rate, upgrade GT3 of iets daar tussen in Daarnaast zijn Ratel en zijn vriendjes van mening dat een GT1 max. 60 minuutjes kan racen. Waarom zou de ACO die bolides dan willen omturnen naar een 24-u spec?

Het is een zeldzame uitspraak van mij maar eindelijk hebben die fransen op het gebied van GT1 een correcte beslissing genomen. Op het gebied van GT2 pro's en am's snap ik het dan weer niet. Krijg je weer een GT2-1 en GT2-2 ...........pffffffff.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote