View Single Post
Old 18-05-2010, 17:03
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
ik vond 30€ aan de kassa ook nog schappelijk. je krijgt wél 6 uur wedstrijd, met een heel pak ex-F1-rijders aan de start, en nog verschillende toppers uit de endurance en andere reeksen
Ja, en mensen als jij en ik hebben het ervoor over om dat bedrag neer te tellen voor zo'n races. Maar om het even simplistisch te stellen is 'Jan met de pet' meer geďnteresseerd in een race-weekend waar hij gratis een F1-wagen voorbij kan zien knallen dan 35 euro neer te tellen waar ie met moeite het verschil ziet/kent tussen een LMP1 en LMP2 of een GT1 en GT2... Bovendien was het qua 'entertainment/randanimatie' vrij povertjes tijdens de LMS en dan bereik je de gemiddelde mens gewoonweg niet. Voor mij hoeft al die randanimatie echt niet, maar ik kom dan ook uitsluitend om de koers te zien. De paddock ben ik zelfs niet ingeweest dit jaar...

Bovendien word je wat de World Series ed betreft overdonderd door de publiciteit maar over de LMS kom ik in Oost-Vlaanderen niks van reclame tegen. Geen kat in mijn streek/omgeving die weet dat er een 1000 km race doorgaat maar ze weten mij wel steeds te vragen: 'Ben je nu naar de World Series geweest?' Zegt genoeg...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote