Quote:
Originally Posted by joost
Aston en Prodrive engageren niemand op basis van lucht, als HH in Le Mans start is dat omdat hij voldoet, hij had overigens al Le Mans/prototype gereden met Mercedes en andere teams eerder in zijn carrière.
|
Dat is een persoonlijke aanname en geen feit

Aston is niet meer dan een gekochte naam door Richards en zijn Arabische vrienden. De Le Mans ervaring waar jij op wijst is zowat 20 jaar geleden en weinig relevant voor de toenmalige GT1's eind jaren '00. De groep C wagens van die tijd waren letterlijk F1 wagens met een dakje erop.
Ik hecht meer belang aan het feit dat de HHF de laan is uitgestuurd door de fabrieken Opel en Audi enkele jaren terug. Dat is nou eenmaal een grundliche beslissing.
Als HHF de referentie op GT1 is, waarom ziet zijn CV er dan zo akelig leeg uit op dat gebied? Ik blijf erbij, er zijn betere GT1 coureurs te vinden en de gekozen testprocedure door FIA/SRO is dusdanig slecht te noemen dat we de eerste twee ronden eigenlijk kunnen weggooien en daarmee ook het van kampioenschap 2010.
Zie ondere andere kritieken van een Hezemans of Kumpen, vogens mij wel twee mennekes die iets afweten van GT1