View Single Post
Old 06-10-2009, 21:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

BMW & Dunlop? Is daar niet meer aan de hand?

Quote:
Bij het project met de M3 GT2S werkt BMW Motorsport nauw samen met Dunlop als bandenpartner. Zowel in de American Le Mans Series als op de Nürburgring staat de BMW op Dunlop-banden, die speciaal voor het project zijn ontwikkeld.

http://www.autosport.nl/news/19053/d..._gt2s_(2).html
Dunlop doet wel heel erg veel moeite voor twee wagens die een 24-uurs wedstrijd gaan rijden. Lees het volledige stukje op autosport.nl en ga dan eens lekker vrij denken. Bij deze waag ik me aan een riskante voorspelling

De voorspelling: BMW is actief in de DTM van 2011 !

Hoe kom ik tot deze uitspraak:
  • DTM reglement is bevroren in 2010, nieuw concept vanaf 2011.
  • BMW is niet helemaal gelukkig over het gevoerde management van het WTCC.
  • BMW heeft reeds openlijk verklaard dat er naast WTCC andere opties mogelijk zijn.
  • DTM heeft weleens gebabbeld over een mogelijk GT-achtig concept
  • Dunlop is de bandenpartner van de DTM.
  • Het wel zeer omvangrijke project tussen BMW en Dunlop, dat alles voor wat ALMS/VLN wedstrijden?
  • Een bevriende relatie van mij heeft een van deze heren (http://www.dtm.de/organisation.php?lang=en&) gespot in de buurt van de box waar de BMW's stonden. Welke meneer? Nog niet voor publicatie geschikt
  • DTM is al jaren zoekende naar een 3de fabrikant.

Al met al durf ik de voorspelling aan dat BMW met iets groter bezig is dan alleen enkele M3 GT2S voor VLN/ALMS. Ik zet mijn centjes op DTM in 2011

Wie volgt mij en wie verklaard mij voor gek?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote