View Single Post
Old 09-09-2009, 21:19
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Gulfie View Post
Spijtig dat je op het dak een plat stuk ziet waar de marker lights gestaan hebben.
Ha, maar daarom dat ik gezegd had:

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Dat lukt wonderwel redelijk goed, alhoewel het dak zeker nog zal moeten gepolisht worden vooraleer we terug decals gaan kunnen aanbrengen.
En dat hebben we dus gedaan. Eerst "geslist" met Micomesh padjes, daarna gepolisht met Tamiya Compound. En ik denk dat het grootste leed wel geleden is, zeker als de decals er allemaal opstaan zal het niet teveel meer opvallen denk ik, getuige deze foto's:

En dus hebben we de decals er ook maar opgezet; ne mens moet toch iets doen met zijne vrije tijd eh

Om de koplampafdekkingen ook al te kunnen aanbrengen moesten de afdekkappen gemonteerd worden, en om dat te kunnen doen moesten de koplampen er ook al in. En de afdekkappen zijn meteen ook al maar in clear yellow geschilderd. Op die manier is je model natuurlijk al bijna klaar vooraleer je het goed en wel beseft....

Eens alle decals erop gezet werden heb ik het chassis nog eens "gedraaifit" met de wielen er los onder, om een idee te krijgen van het eindresultaat:

De enige decal die er aan de buitenzijde nog op moet is de zonneband. Daarvoor moet ook de voorruit gemonteerd worden, en als ik dan toch bezig ben doe ik de achterruit ook maar ineens mee. Dan de zonneband erop en laten drogen, zodat ik de ganse boel morgen in de vernis kan zetten. Met enkel de zijruiten erin vrees ik trouwens dat er wat overspray in het interieur zou kunnen dringen dat dan de zijruiten aan de binnenzijde mat zou kunnen doen lijken, en dat willen we niet natuurlijk. Dus alle ruiten erin en dan vernissen; dat heb ik nog al gedaan en kan in principe geen kwaad. Toch maar fingers crossed morgen...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2001_porsche_911_gt3rs_16.JPG
Views:	823
Size:	440.2 KB
ID:	14765   Click image for larger version

Name:	2001_porsche_911_gt3rs_17.JPG
Views:	880
Size:	450.4 KB
ID:	14766   Click image for larger version

Name:	2001_porsche_911_gt3rs_18.JPG
Views:	818