View Single Post
  #7  
Old 20-08-2009, 16:14
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2007
Location: Zonhoven
Posts: 130
Ben er gisteren omstreeks 16u30 aangekomen en toen was het wel erg rustig, maar daar zal het zwoele weer wel voor wat tussen gezeten hebben. Naar mate de avond vorderde leek het aantal toeschouwers ook toe te nemen...

Mijn bevindingen wat de activiteiten op het circuit betreft:

De meeste actie was weer te zien bij de Clio Cup waaronder ook weer een stevige klapper, wordt erg vaak tot op de limiet gereden al ging het hier 'maar' om een vrije training.

De GT4 zei me weinig of niets, niet het geluid dat je van racewagens verwacht... als ik bvb. een Corvette zie voorbijkomen verwacht ik gebrul en niet datgene wat ik gisteren hoorde (of eerder niet hoorde want het leek wel alsof ie elektrisch aangedreven was).

De quali's van de 24u wist ik vooral tijdens het donker te smaken, er hangt dan toch steeds het juiste sfeertje. De variatie op de baan is aangenaam om zien, nu maar hopen dat we zondagmorgen niet naar 50% van de bezetting moeten aankijken. Met alle respect maar de Clio's horen er toch echt niet thuis, zie ze meer als een gevaar voor de snellere wagens dan een toegevoegde waarde...

En last but not least (en zwaar off topic)... tot mijn grote tevredenheid zijn de 'Maes' drankstanden nu voorzien van Jupiler! Al ben ik geen stevige drinker, ik weet de laatste toch beter te smaken dan datgene wat er voordien aan de man werd gebracht.
Reply With Quote