Quote:
Originally Posted by Coach Ep
Oei, baancommisarissen met korte mouwen! Vorig jaar nog een Corvette hevig uitgebrand tijdens de 24U, ik kan dit niet begrijpen... Plekje tussen de banden en het veiligheidshek lijkt mij ook niet comfortabel als er een wagen crasht... 
|
Als deze jongens alleen de vlaggen bedienen hoeft er niks aan de hand te zijn. Als hun collega's, die interventies uitvoeren, lange mouwen en een goede overall hebben (lees: vooral niet de blauw/oranje overalls die ooit de door de RACB zijn verstrekt) dan is er geen probleem.
[Kritische noot]
Voor een 24 uur heb je dan minimaal 15 tot 20 volwaardige baanposten benodigd per post. Er zijn 30 posten op Spa..........450 tot 600 volwaardige baanposten zijn er simpelweg niet beschikbaar voor een 24 uur
Iemand gekeken naar de GP van Hongarije? Ook gekeken naar de baaninspectie om de te zoeken naar meer onderdelen van Barichello's Brawn GP wagen? Heel wat mensen in hun dagelijkse kleding die over de baan liepen!
Dat waren de "vlaggen-marshals" van Boedapest, de interventiemarshals hebben niet meer dan blauw armzalig overalltje aan dat op geen enkele weerstand bied aan vuur of hitte. Op 6 jaar tijd hebben ze daar niet veel geleerd.
Jaja, FIA en veiligheid........laat me niet lachen.
[/einde kritische noot]