Quote:
Originally Posted by Czech
Auto word OOB gebouwd, geen accesoires, hooguit extra detail op sommige punten. Velgjes zijn origineel uit de doos, maar ik vind ze iets te sportief eigenlijk. Misschien draai ik het nog om met die van de Toyota Celsior die ik ook nog op de plank heb liggen.
|
Hallo en welkom op het forum!
Vaak bestaat er verwarring over wat er nu OOB is en wat niet. Dat is hier ook al eens eerder aan bod gekomen. OOB wil zeggen, origineel uit de doos, dus, zoals in het bouwplan voorzien. Enige extra's die onder OOB mogen gecatalogeerd worden zijn andere decals en gordel decals vervangen door aftermarketspul (voor racewagens). Alle andere toevoegingen maken van dan dat de bouw geen OOB meer is.
Ik begrijp wat je met OOB bedoeld, maar aangezien ik soms al eens in een jury wordt gevraagd, kijk ik er met een knipoog op toe dat het misverstand niet gevoed blijft. Dus, hooguit 1 of 2 details en mogelijk andere velgen, maken dat het een "verbeterd" model is en geen OOB meer.
Als ik nu nog eens wat meer tijd zou vinden, zou ik nog eens graag een echte OOB bouwen, maar goed, nu dwaal ik af.
Veel plezier ermee!