Quote:
Originally Posted by Jan
Nog enkele nabeschouwingen in de marge
• Op enkele jaren tijd zijn in Le Mans de sanitaire voorzieningen van quasi onbestaande geëvolueerd naar een uitgebreid aanbod van regelmatig onderhouden toiletten en douches. Prima vooruitgang. In Spa daarentegen....zijn er nog altijd de bomen.
• Behalve aanpassingen aan het circuit werd er de afgelopen jaren ook telkens gewerkt aan verbetering van de infrastructuur voor de toeschouwers. Nieuwste wapenfeit op dit vlak is de aanleg van betonnen staanplateaus tussen de tribunes en de piste langsheen de rechte lijn tot aan de Dunlop tribune. Je breekt je been alleen nog na het nuttigen van een bepaalde hoeveelheid alcohol. Eveneens prima aanpassing. In Spa daarentegen......kan je binnenkant Bruxelles je voeten niet met gerust gemoed verzetten.
|
Vooral puntje één vind ik hééééééééél positief!

Ik kan zomaar niet tegen een boompje gaan staan (of doe dat liever niet zeg maar

) en dat mis ik echt zo in Spa! Gezellig hoor als je in Bruxelles staat en je moet gaan... Als de karting open is, kan ik daar nog binnen springen.
In Le Mans krijg ik echt het gevoel dat alles in teken van de toeschouwers staat en niet enkel de VIPS zoals dat in Spa het geval is. Ik voel me er gewaardeerd en moet niet opletten voor de shuttles. Ik hoop dat de organisatie van Spa er eens een les uit trekt...want het bezoekersaantal vorig jaar was beschamend. En dat heeft zo z'n reden...