View Single Post
Old 15-06-2009, 01:03
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by klopklop1 View Post
Wat mij betreft was het wel een leuke editie dit jaar , komaan wees eens positief. het was toch altijd spannend en peugeot was wel heel sterk maar het verschil bleef een hele nacht constant en peugeot had de zege zeker nog niet binnen.
Na de crash van Luhr was het voor mij duidelijk dat Audi enkel kon winnen met veel geluk. De rondetijden van Peugeot waren consequent sneller en Peugeot had een groot numeriek overwicht (3 vs 1 -> dit was voor crash van Pescarolo Peugeot). Toen ze op de #3 nog eens nieuwe procedures begonnen te testen om oververhitting tegen te gaan, wist ik dat er serieuze problemen waren bij Audi.
Quote:
Originally Posted by klopklop1 View Post
In LMP2 en GT1 verloren we toch ook 2 keer een serieuze kanshebber op de overwining en GT 2 was voor mij toch een spannend gebeuren tot op het einde. Wat mij betreft was het dus een spannende editie dit jaar
Iets voorbij halfweg had Risi 2 ronden voorsprong op de volgende Ferrari en de betrouwbaarheid van de GT2 Porsches was bedroevend.

Ik vond het al bij al niet zo'n spannende editie. Op voorhand weet je dat de overwinning naar Audi of Peugeot zal, dat Porsche waarschijnlijk LMP2 zal winnen en dat het fabrieksteam Corvette bijna zeker GT1 zal winnen. GT2 leek mij vooraf redelijk open te zijn.
Reply With Quote