View Single Post
Old 21-05-2009, 01:24
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Jan View Post
Inderdaad, verleden jaar hebben we in de LMS en de 24u een Jos gezien zoals we hem nog niet kenden. Ik was aangenaam verrast, en vind vanuit professioneel standpunt de overstap naar LMP1 een logische evolutie.

Dat neemt niet weg dat hij privé nogal wat uitspookt dat niet helemaal door de beugel kan.

Gemengde gevoelens dus
Ik snap ook hier niet goed waar heel dat gedoe over gaat...?

Verstappen lijkt een zeer goeie piloot te zijn. Privé rammelt er wellicht wat aan, maar - laten we eerlijk zijn - hij is zich voor de maatschappij moeten gaan verantwoorden en is, bij vertegenwoordig van een rechter, door diezelfde maatschappij gesanctioneerd geweest. Case closed dus.

Verstappen terug in de auto en opnieuw gaan knallen. Of gaan we iedereen die ooit wat mispeutert heeft geen enkele kans meer geven? Dan zouden er veel kanslozen op de wereldbol rondlopen... Bovendien denk ik te kunnen stellen dat niemand hier de ware toedracht kent van heel het verhaal, dus ik neem nota van de feiten en beperk me daartoe.

Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. Niks gemengde gevoelens dus, althans voor mij niet. Mispeutert hij opnieuw iets, dan zal hij zich opnieuw moeten verantwoorden. Zo werkt het nu eenmaal, niet?

Last edited by Guido; 21-05-2009 at 01:27. Reason: ik moet dringens eenz leeren tiepen...
Reply With Quote