Nergens lees ik het terug maar waarom was er een SC in ronde 1 van de wedstrijd? Een vage en foute actie van de wedstrijdleiding lijkt me. Volgens een ooggetuigeverslag ging Frank Mailleux tijdens de opwarmronde aan de glibber in Les Combes. Desbetreffende baanposten en cowboys van de pick-up trucks deden hun werk naar behoren en vroegen om een onderbreking van de wedstrijd. Geen gehoor werd er aan deze oproep gegeven, vrolijk van start in ronde 1 met een wagen in Les Combes die er niet veilig stond. Maar in rondje 2 was er dan wel een SC, het gevaar in Les Combes was inmiddels geweken.
Dat lijkt me nogal een misser van de wedstrijdleiding, zijn die beelden nog ergens online?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|