View Single Post
  #2  
Old 19-04-2009, 14:21
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
De all-time winnars dan. Hier gaat de jury zijn joker inzetten. Net zoals dat tegenwoordig blijkbaar in de F1 de mode is, is ook dit resultaat dus onder voorbehoud of “under investigation”. Wij telden net als de meerderheid 18 all-time winnaars, en dus geen 17 of 16 zoals sommige quizzers antwoorden. Echter, gezien de vraag die TvD stelde in verband met deze vraag verwachten we wel dat hij over informatie beschikt waarover de jury niet beschikt. Indien deze informatie aantoont dat 1 of 2 van de all-time winnaars geen meter gereden heeft in de race (bv omwille van een vroege opgave) zal het scorebord aangepast worden. Dit betekent geenszins dat iedereen die “18” antwoordde zijn punten verliest, gezien het feit dat ook de jury dit antwoord voor ogen had. Maar desgevallend kunnen er punten toegekend worden aan een antwoord dat van de type-oplossing afwijkt voor zover de jury de ontbrekende informatie kan inkijken. We vragen niet dat hier bronnen prijsgegeven worden, dus een email naar guy.golsteyn@telenet.be liefst zodat we alles in sereniteit kunnen bekijken.
Een email is niet nodig, de fout ligt bij mij... mijn vergelijkingsmethode was niet fool-proof (me being the fool). Op de een of andere manier is Rodriguez daardoor niet meegeteld en heb ik Herrmann steeds gelezen als Hermann (let op: slechts 1 "r"), waardoor deze steeds niet gevonden werd. Het ergste is nog wel dat ik dat 2 keer fout heb gedaan (bij mijn hertelling gisteren weer) . Volgende keer maar een programma schrijven die de vergelijking doet ipv mijn eigen brein te gebruiken
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."

Last edited by TvD; 19-04-2009 at 14:22.
Reply With Quote