Wat ik bedoel met meerdere klassen/piloten is dat in NL momenteel de Fun-factor heel goed is vertegenwoordigt in het DNRT (zeg maar een beetje als DSMEC in B). Afgelopen weekend een prachtig raceweekend gehad op Zandvoort met bomvolle races in alle soorten en maten. En ook daar wordt door sommige lieden een smak centen uitgegeven....

NB. Binnenkort ook op Zolder!!
www.dnrt.nl
Dus de keuze voor een team/rijder is momenteel in NL erg groot: voor elk budget is wel iets te vinden. En ook lui met een dikke knip zijn soms domweg meer gecharmeerd door de sfeer en ongecompliceerdheid van DNRT. DPP is dus zeker niet heilig in NL, maar dan wel weer professioneler en duidelijk top of the bill t.a.v. promotie en events.
Voor een startend kampioenschap als Dutch GT4 is 22 m.i. dan ook heel knap. En inderdaad Mark: CPZ heeft een gouden keus gemaakt!!
About dat gedoe over GT4 met de 1000KM: straf verhaal, want als er ALLEEN maar GT3 autos mogen starten, dan wordt het mss nog wel eens een mager beestje....
Tarzancorner: Regelen we toch gewoon met ITR dat Dutch GT4 met DTM op CPZ een slotje krijgt!!! Is dat weekend ook weer lekker gevuld...
Het is inderdaad te gek voor woorden dit zo laat aan te kondigen van RACB. Jammer voor de rijders en teams die al kosten hebben gemaakt voor dit event, en ook jammer voor het publiek denk ik zo.....