Quote:
Originally Posted by Mark
Dus op nationaal vlak, zoals bijvoorbeeld het BGTC en Dutch GT4, meerdere leveranciers voor 1 type wagen?
Ligt het aan mij dat ik het niet meer snap?
|
Geloof dat ik het begin te snappen:
Quote:
En exclusief is in dit geval echt wel exclusief, want volgens Van Splunteren moet voor elke Porsche GT4, die zonder GT3.NL-certificaat in een GT4-klasse of kampioenschap wordt ingezet, een “special fee” betaald worden aan SRO. Om hoeveel het gaat, is niet bekend.
http://www.autosportvideo.be/pitstop2009/?p=948
|
Teams zoals First en Speedlover die in de BGTC met een eigen GT4 gaan rijden mogen dus nog een naheffing betalen?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|