View Single Post
  #47  
Old 06-02-2009, 23:47
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Wat ik wel grappig vind is je vreemde planning: telkens bouw je tot een bepaald stadium, en moet je stoppen omdat je iets nodig hebt dat je niet in huis hebt en nog moet gaan halen in de winkel. Alsof je niet voldoende vertrouwen in jezelf hebt dat het project gaat slagen en je pas weer naar de winkel rent als een vorig stadium tot een goed einde gebracht is. Of je bent zeer slecht in het inschatten van wat je nodig gaat hebben in de verschillende stadia van je bouwproject natuurlijk
Mja, dat heeft een heel eenvoudige reden eigenlijk. Op die manier voorkom ik overhaaste stappen zoals ik in het verleden al heb gezet. Te vlug naar het volgende overgaan door overenthousiasme...

Langs de andere kant... Ik bouw hier toch gewoon rustig verder?? Akkoord mijne vernis was op dus moest ik in Domino geraken. En die witte letters, daar ben ik al naar op zoek sinds The King op zijn einde geraakte he. Nu ik er in Jabbeke kan vinden, ga ik daarheen. Maar ik moet nog tijd hebben om langs te gaan ook he. Als om 16 uur de bel gaat, ben ik nog niet thuis he. Eerst nog een uurke rijden, dan me bezig houden met mijn kids en met het schoolwerk en ten slotte gezellig bij het vrouwke "zitten" Ook die onderdelen voor bij Sheriff zoek ik al een tijdje, zonder veel succes (op een vondst van Doc na)

Mijne planning gaat dus wel goed hoor, alleen tijdsgebrek he. En ik wil niet té ver plannen wegens te ongeduldig soms... Zelfkennis is ook belangrijk hihi... En sedert ik het zo doe, heb ik het gevoel dat er minder kans op falen is...
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote