Quote:
Originally Posted by JBR
Ik weet enkel dat een versie van Nostradamus met business gevoel en een passie voor autosport nog moet geboren worden.
|
Als ze me ooit vragen wat is een negatieve houding dan weet ik wat ik moet antwoorden. Zie bovenstaande quote, reeds bij voorbaat sluit men uit dat er een geschikte kandidaat is.
Laat ik voorop stellen dat ik geen kritiek heb op het gevoerde beleid van Roger, het is alleen zo jammer dat er een grote kans bestaat dat zijn ingeslagen weg van positieve verandering geen opvolging zal hebben omdat iemand anders weer het wiel gaat uitvinden op zijn manier. Krijgen we een opvolger die de weg van Roger verder volgt dan hebben we bijna geen verloren tijd te pakken. Is het iemand die een nieuw licht ziet dan was deze periode van 2 jaar verloren tijd.
Je kunt de vraag stellen, mag een CEO van een circuit een beleidsplan uitstippelen gezien de volatiliteit van de functie? Moet de VZW niet het beleid bepalen indien daar geschikte personen zitting in nemen? Dan kan de CEO gewoon de operationele leiding en uitvoering doen en is een wisseling van CEO niet zo ernstig.
Er is voor mij maar 1 ding belangrijk en dat is dat CZ blijft bestaan. Het frequent wisselen van CEO is niet bevordelijk voor de duurzamheid mijn inziens.
Wat betreft de gebruikte woordkeuze in deze thread. Volgens mij is een h***r nog steeds een erkende en belastingplichtige beroepsgroep