Allez vooruit (nog) eens een update!
Ik heb in het weekend eens tijd gevonden om nog wat te bouwen. Ook heb ik moeten wachten tot de bestelde gordels hier waren, voor ik verder kon. Ik heb een setje van Studio27 besteld en ben er eigenlijk wel tevreden van.
De racestoel werd gestoffeerd met het gekende poeder. Daarna werden de decals en gordel toegevoegd. Toen dit achter de rug was, werd de zetel nog wat gedrybrushd, met dit als resultaat.

Ik ben tevreden met het resultaat. Zeker omdat het mijn eerste race-stoel is die ik zo maak.
Ook het dashboard werd aangepakt. Het werd gespoten met X18. Daarna werden de wijzerplaat-decals toegevoegd. Toen deze droog waren, heb ik wat druppeltjes vernis in over de decals gedaan om de glaasjes te simuleren.
Het stuur werd ook gedeeltelijk van het stoffeer-poeder voorzien. Hierna werd alles gedrybrushd.
De rolkooi werd in X1 gespoten. Daarna heb ik met maskingtape die 'moeskes' gesimuleerd en geschilderd met XF1. De moeskes werden ook nog gedrybrushd na droging van de verf.
Ook enkele interieuronderdelen werden geschilderd en gemonteerd. Alles samengevoegd ziet het er als volgt uit.

Hier moeten wel nog wat decals gezet worden en hier en daar nog wat bijstipwerk.