View Single Post
Old 03-12-2008, 18:57
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Ik heb gestemd voor het behoud van het subforum, omwille van de nuttige info die je erin kan terugvinden. Maar ja, dan moet het wel opgevuld worden.

De opmerking die hier wordt gelanceerd omtrent het beschrijven van een kit bij het begin van de bouw is misschien niet helemaal terecht. Het is zo dat sommige bouwers in het begin van hun build de inhoud van de kit in detail beschrijven (ik ben daar zelf eentje van), maar ik vind het ook een logische zaak. Wanneer je een kit start, dan weet je in feite niet veel over de kwaliteit van de kit, behalve van datgene echt tast- en zichtbaar in de doos ligt. Het is pas nadat je hem hebt gebouwd dat een volledig overzicht inclusief relevante conlusie kan worden gegeven. Of het zou moeten zijn dat je de kit al ooit hebt gebouwd natuurlijk.

De oproep zou dus moeten zijn: zet een gedetailleerde review van al je gebouwde kits in dat subforum, en cross-link het dan naar je WIP en terug. Verwijs van in je WIP naar je galerij en de review, van de galerij naar de WIP en review, en van in de review naar de WIP en de galerij, dan vind je later alles in 1 enkele klik terug.

Of nog beter: kijk op onze statische website. Daar vind je de links naar de galerij en de WIPs. Misschien zou ik een kolom kunnen toevoegen met een link naar de review indien die mocht bestaan.

Last edited by Dominique; 03-12-2008 at 19:00.
Reply With Quote