Groetjes vanuit ... het ziekenhuis :(
Tja, beste vrienden, het kan snel gaan in een mensenleven. Gisterenavond ineens wat maag- en darmklachten, na een uur geen beterschap dus naar de dokter, en die stuurt me op consultatie naar het ziekenhuis (van Diest). En daar besluiten ze om me in observatie te houden tot... ik weet het niet.
En daar zit ik dan, van kiplekker naar ziekenhuispatient in enkele uren. Ik heb vandaag een paar onderzoeken ondergaan maar nog geen dokter gezien. Ik weet dus niet wat er scheelt en nog minder wat men eraan gaat doen, om nog maar te zwijgen over wanneer ik terug thuis zal zijn.
Maar ik heb mijn laptop op mijn kamer laten bezorgen en via Mobistar ben ik online geraakt. Gezien het feit dat ik me hier steendood verveel zal ik dus waarschijnlijk niet minder op De Paddock te zien zijn, eerder meer! (Ik kan toch niets anders doen)...
En zeggen dat ik even een break had in mijn verbouwingen en dat mijn modelbouwatelier helemaal klaar is. Ik ging dus deze week de modelbouwers verrassen met een nieuwe WIP... Nu ja, het verrassingseffect is er wel, maar ik had toch graag met iets anders voor de dag gekomen dan met een ziekenhuisbezoek...
Zoals we in onze WIP's altijd besluiten: wordt vervolgd!!
|