Volgens mij is dit de eerste keer dat ik warme gevoelens ga koesteren voor een CPZ klasse. Ondanks de zware tijden, regent het goed nieuws! En ja, ik geloof het ook nog
O.a. dit bericht, een fragment:
Quote:
Aston Martin ook gewild
Dat Aston Martin een gewild merk is bij de Nederlandse GT4-teams, mag inmiddels duidelijk zijn. Na de aanschaf van twee Aston Martin N24’s door Madeno Racing, heeft ook de nieuwe renstal Pure Racing voor de Aston Martin N24 gekozen om deel te nemen aan het Dutch GT4 Championship. Daarnaast was Rhesus Racing er snel bij door twee exemplaren van de nieuwe Aston Martin Vantage GT4 te bestellen.
http://www.autosport.nl/actueel/news...29&rubriek=nat
|
Op het einde van 2009 kon dat best weleens een leuke klasse zijn. Gaat GT4 dan eindelijk doorbreken in zijn derde jaar?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|