View Single Post
Old 09-11-2008, 21:33
Astra-fan Astra-fan is offline
De Paddock Rookie

Het gaat er niet om hoeveel er effectief aan de start stonden, het gaat erom hoeveel men er beloofd heeft.

Men heeft weken aan een stuk beweerd dat er misschien wel 70 wagens aan de start zouden staan. Er stonden er echter slechts 50, dus 20 minder.

Als men in de BGTC 30 wagens voorspeld en en doen er 25 mee schreewt men moord en brand. Wat is het verschil dan met deze situatie?

En diegenen die beweren dat er veel volk was die zijn gewoon aan het zeveren.

Feit is en blijft dat men over de BGTC niets goed kan zeggen en dat men de DSMEC de hemel blijft inprijzen.

Ik heb helemaal niets tegen de DSMEC maar ik ben het spuugzat dat men dit kampioenschap blijft vergelijken met de BGTC. Het is nu eenmaal moeilijker om een groot veld GT3-wagens aan de start te krijgen zoals in de BGTC dan een groot veld bij mekaar te krijgen van allerlei soorten wagens, gaande van GT's tot toerwagens.

Ik heb dit jaar verschillende races gezien van beide kampioenschappen en ik kan niet zeggen dat de races van de DSMEC mij meer hebben geboeid dan diegene van de BGTC.

Het aantal wagens is voor mij namelijk niet het enigste argument om een kampioenschap goed of slecht te vinden maar ook de kwaliteit van de deelnemers en de wagens.
Reply With Quote