De laatste tijd heb ik stiekem toch nog wat gedaan aan dit model. Enkelen hebben het resultaat tot nu toe afgelopen vrijdag kunnen zien.
Het interieur begint zijn voltooing te naderen. Alle extra's die ik er in wilde hebben zit inmiddels op z'n plaats:
Hieronder een detailfoto van enkele "zelfbouw" onderdelen:
1. de koeler voor het achterdiff. Deze is gemaakt door Gulfie, waarvoor nogmaals dank! Overigens heb ik hier ook nog een ventilator in gebouwd, maar daar zie je niets meer van....
2. een of andere control-box/computer.
3. Nog een soort computer denk ik. Het Mitsubishi logo is gemaakt door het logo uit te snijden uit een stuk dun plastic-card. Daarna een beetje dry-brushen zodat het zichtbaar wordt.
De banden om de brandblusser die linksonder te zien is, zijn van BMF gemaakt.
De stoelen zijn ook gedaan. Deze zijn eerst gespoten met de spuitbussen van Gulfie, vervolgens matzwart gespoten. Daarna heb ik de decals gezet en overspoten met een matte vernis om het glimmende effect weg te halen.
Het dashboard en het stuur zijn ook zo goed als af. ik moet alleen het stuur nog vastlijmen. Het draadje heb ik gemaakt door een dun stukje ijzerdraad om een boortje te wikkelen. Daarna op maat gemaakt en vastgezet.
En tenslotte nog een foto met alles gedryfit, inclusief de rolkooi.