View Single Post
  #15  
Old 27-10-2008, 02:54
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2005
Location: Limburg
Posts: 169
Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
Klopt, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die 24H Zolder kunnen organiseren zonder dat Creventic moet gehaald worden. De wensen en noden van de teams die 24H willen rijden zijn gekend.

Tevens het persartikel door ODW dat verscheen in LDH is toch vreemd. Dit jaar kon onder geen enkel beding sprake zijn van een mix van GT & tourisme. Nu kan dat blijkbaar ineens wel, onder de vorm van een open wedstrijd ... raar. Dit jaar zou het onveilig geweest zijn vanwege de grote snelheidsverschillen, in 2009 niet meer?
Uitspraken doen op het einde van het seizoen, verwijzend naar 2009 is vrij gevaarlijk, zeker als niemand weet wat er gaan gebeuren.

Ik blijf de mening toegedaan dat de GT 3's het voorprogramma moeten rijden en de DSMEC de 24H. Niet op basis van ons kampioenschap, maar op basis van de reglementen, de sfeer, het aantal deelnemers, de mix van wagens.
Zet daar nog een koersken Clio's, Legend Cars, Moto's en Historics bij en je hebt een 24 om je vingers van af te likken.

Zij die met hun GT3 dan toch de 24H willen rijden kunnen dat dan nog altijd.
Back to 2004-2005 is de enige juiste oplossing.
Sorry Dries maar volkomen niet mee eens.

jullie spreken over een super kampionschap.

We nemen de race in duitsland, hoeveel deelnamers?
Volgens mijn mening Duitsland te dure verplaatsing (aantal deelnemenrs) dus 24U zeker veel te duur.

andere races op zolder hoeveel ingeschreven teams en hoeveel aangekomen? (juist aantal te vrekrijgen via DSMEC) volghens mij % veel te weinig

Buiten de ex - Belcar wagens rijden er oude trage vraken rond.

Wie durft een voorspelling maken zonder de nieuwe BGTC wagens hoevel DSMEC wagen de eindstreep halen tijden de 10u?
Reply With Quote