Ik zie gewoon niet in dat een 'modder' betere carsets en carshapes kan maken dan de eigenlijk makers van de sim zelf.
Dé vereisten van zo'n spel zijn toch dat het op de eerste plaats grafisch 'af' moet zijn zodat de speler zich in een échte GP-wedstrijd waant. Als ik met die mismaakte Ferrari een rondje over Melbourne rijd, voel ik me in een tekenfilm. Misschien is de carsetup dan al heel gelijkend met die van een échte F1-bolide (zullen we eigenlijk nooit voelen hoe zo'n bak in het echt aanvoelt).
Als ik GP4screenshots én het filmpje bekijk, heb ik het gevoel dat het er best mooi uitziet. Bewegende pitcrews, regeneffecten die nog altijd superieur zijn (dat was dan ook dé troef van GP3),....
én...ik heb me kapot geamuseerd met GP2. De ervaring opgedaan met dat spel, draag je graag over naar GP3 en 4. Noem het 'heimwee' naar de tijd waarin GP2 dé standaard was tussen alle misbaksels die er toen op de markt werden gebracht.
Maar zoals airco al zei: 'laten we binnen 2 maand deze discussie nog eens voeren, dan is er al een pak meer duidelijk'