Zeg Finish, ik ga in grote lijnen akkoord met wat je zegt ivm F1 2002. Maar, maak je toch niet druk over een carshape of een verkeerd geplakte sticker. Je weet toch dat dit een kwestie van uren (ja uren) is, om dit te verhelpen. Ik weet wel dat dit in feite de taak is van ISI om hun research wat beter uit te voeren, maar met mannen als Ralf Hummerich maakt het ook niet zoveel uit. F1 2002 is voor mij in elk geval een verbetering. De sounds zijn beter, er zijn nieuwigheden zoals launch control en traction control (nou ja...) Ik vind de menu's stukken beter, en wacht ongeduldig om eens de telemetrie onder de loep te nemen.
Wat me echter van het hart moet is dat je GP4 niet moet ophemelen. Voor wat ik nu al gezien en vernomen heb, is dit spel al bijna een misser. Je kan discuteren over physics en zo, maar Crammond vind redenen uit zoals, "geen tijd genoeg gehad" om zich te excuseren voor het ontbreken van Mulitiplayer, Rev limiter in de pits, geleide wandeling bij het binnenrijden van de pits, enzv. Ook de graphics maken weinig indruk op mij, zeker niet als je ze vergelijkt met F1 2001-2. In elk geval koop ik het spel, maar ik hoop dat er 1 of andere slimmerik hier ook wat kan tweaken om 1 en ander aan te passen om de boel realistischer te maken. Maar, niet elk spel is "editable" zoals f1 2001-2.....
ps: ik ben eens benieuwd of GP4 nu echt op de beloofde datum gaat gerelaesed worden. Met GP3 stond ik zowat een jaar te springen om het spel te hebben, om dan vast te stellen dat de graphics van precision cart van Microsoft beter waren....Wat een F1-simadept toch allemaal moet meemaken. Als ik het zelf zou kunnen...