Quote:
Originally Posted by Dominique
De witte decals laten nogal wat van de ondergrond doorschijnen. Ik zou dus aanraden om op zijn minst een witte decal als ondergrond te gebruiken, of de witte vlakken te spuiten. Vooral het rallyschild op de deuren hebben een extra onderlaag nodig om de gouden Bastos-striping niet te laten doorschemeren.
|
I see. Voor het rallyschild op de deuren heb ik zitten denken om de gouden stripings uit te snijden... wat natuurlijk ook risky business is, vrezend dat een extra decal te dik gaat worden om dan er nog vernis overheen te spuiten. Er zitten dan immers 3 decals onder elkaar.
Waarom Renaissance het nummerschild niet mee in die decal heeft gestoken is een raadsel en maakt het eigenlijk onnodig gecompliceerd.
Quote:
Originally Posted by TvD
Nog even over de primer; het lijkt erop dat je grijze primer hebt gebruikt tot nu toe. Ga je hier nog een witte primer overheen zetten? Dit ivm de effecten op de witte (als die er komt) en blauwe lagen die er nog op komen.
|
Ik heb inderdaad grijze gebruikt als eerste laag, omdat ik vind dat je daar beter de fouten op kan zien. Deze wordt nog behoorlijk weer opgeschuurd, maar de bedoeling is wel om er als primer eindlaag een witje overheen te doen.